subota, 20. studenoga 2010.

LANVIN for H&M 2010 - MODA ZA SVE


Dugo očekivana Lanvin for H&M 2010 kolekcija dolazi u H&M dućane za samo 3 dana. Jedan od najvećih giganta ulične mode ovaj put donosi modnu kolaboraciju sa Lanvinom, jednom od najpoznatijih modnh kuća u svijetu. Nova kolekcija, koja na H&M police dolazi točno 23. studenog, obiluje zaigranim haljinama, zanimljivim T-shirt-ovima, glamuroznim dodacima i ženstvenom obućom.

Kada je Lanvin pokrenuo glasine o kolekciji za H&M, duboko sam se nadala da su te glasine istinite. Kada sam prvi put vidjela fotografije jednog dijela kolekcije, moram priznati da su moja očekivanja bila više nego ispunjena. Boje i krojevi su jednostavno fantastični, a namjerno ostavljeni neporubljeni krajevi dodaju dozu trash-a Lanvinovim romantičnim kreacijama. Savršena kombinacija visoke i ulične mode.

Iako nisam od onih koji kampiraju pred dućanima kada se pojavi neka nova kolekcija, ta mi opcija u ovom slučaju djeluje jako primamljivo. Uz malo sreće i ja ću se dokopati nekog od ovosezonskih modnih IT komada. Do tada možemo zajedno uživati u ovim fotografijama nadolazeće kolekcije.



Čitamo se ubrzo,
Beba <3 

Nema komentara:

Objavi komentar